Wednesday, December 31, 2008

FamilyDay @ Cherating-PartII

Kami terus sampai ke Kawasan Perindustrian Semambu.... aku rasa macam pernah ku sampai.... rupa2nya, memang aku ngan KRZ ada berdesup ke sini....
.
Flashback ~ Rasanya awal2 tahun ari tu la...waktu bespren KRZ kawin... boleh KRZ salah tarikh....kawan dia tu siap hantar sms merajuk.... kami p berdua jer waktu tuh.... anak2 pos umah pengasuh.... ~ Tamat flashback.
.
Tempat makan tu pulak betul2 bersebelahan kawasan perumahan beliau..... Orang lain dah berdesup p kedai, tapi aku terpaksa menyalin diapers anak2 pasal dah kepenuhan....bimbang nanti kan kebocoran....
pas siap, terus p kedai tu.... KRZ amik nasi dagang... memang favvy dia la...
Fatin pulak 2 ketul kuih kasui...
yang dia makan banyak adalah kelapanya saja....
Ina dan Ejan pun makan nasik.... siap bertambah lagik....
Geng2 bujang terlajak Ada benar la Acik, bila nampak muka Sopi,
terus terkenang momen itu....
hahahahaha!!!!
.
Abg Boy & Family...... Tak dilupakan my portion!!! Halu! Tengok sayurnya....
tak payah nak mintak lebih, memang dia tarok banyak tuh....sangat sedap ok!!!! Bila tamak rasa cam nak ambik lagi tapi bila kenyang, cukuplah..... *tetiba aku insap pulak.....
.
Owh! ada satu peristiwa berdarah. KRZ tercekik tulang ikan yang aku belikan untuk Fatin.... sambil2 dia meratah tu, siap puji2 lagi, "Ikan fresh! Isi putih!" Tetiba tercekik! Kesian tuh... Siap kepal2 nasi kerabu aku (dia memang tak suka nasi biru ni sebenarnya) telan nasi tapi masih tak berjaya nak menelan tulang tu skalik!... nak tau dia buat macam mana? Dia masukkan tangan.... memang aku tengok tulang tuh... siap ada kesan darah lagik.... Aiyo! Ini betul2 FEAR FACTOR! Ish! Ngerinya bila teringat macam mana la dia boleh masukkan tangan....
.
Kendian sesudah bayo, kami pun menggerakkan diri memasing.... sempat gak Acik posing ngan anak2.... tapi, depa tu baru bangkit tidoq....jadi masing2 membuas! Hehehe!!!! Tamat lagi satu kisah.... Tata!!!!

1 comment:

Arechick Lana said...

haha.mr.sopi tataaap dalam ingatan.wakakaka.sesuatu sungguh bunyiknya.bile kita nk p melancong lg nie.x saba nk kopakkan duit!ujarku dgn linangan airmata. T_T

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog