Wednesday, December 3, 2008

Episod pulang ke kampung KRZ....

Dah berantakan cerita balik kampung, aku main ikut suka aku jer nak post citer yang aku suka dulu.... patutnya ini adalah citer first la... tapi ok jer.... anak2 tidur sepanjang jalan sampai di Ipoh, depa dah bangun tapi masih boleh bertahan....akhirnya kami berhenti di Sungai Perak.... dah banyak berubah aku tengok... siap ada escalator dan menara tinjau.... ker dulu aku yang tak perasan? Entahlah......Ha! Inilah dua orang budak yang konon2nya sangat lapar..... saksikan aksi mereka tengah makan nie....Rafiq dengan bawak bekal.....Kemudian kami pon meneruskan perjalanan.... sampai2 bonda KRZ sedang buat langsir persediaan kenduri kawin adik KRZ, KRA bulan 6 tahun depan.... tapi bolehkan beliau buat kerja dengan kehadiran anak2 kami? Jawapannya tidak! Last2 bonda lipat simpan semuanya... hehehehe... sori Mak!! Kendian.... pagi2 bangun aku snap muka ketat Cik Fatin.....Sebab dia tak mau senyum, aku beralih arah amik gambar burung ni kat pokok bunga bonda....Ok...berenti sekarang sebab Fatin dah mintak nasi.....Tata....

1 comment:

Arechick Lana said...

gambor burung tu lawo giler kak!siyes lawo.wahh..ada kemajuan kan.ini yg sgt teruja nie...nk camera jgk..huuuuu~!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog