Friday, December 12, 2008

Flashback: Perhimpunan Belia 4B - Satu Penyesalan

Aku pun dah tak ingat bilanya KCT buat konvoi beramai-ramai ke Stadium Bukit Jalil sempena perhimpunan belia 4B:- Yang aku tahu, ada orang yang cuba menaikkan nama sendiri dengan menggunakan kelab2 kereta... bijak kan?.... Baiklah berita bermula di Dataran Shah Alam, aku beria2 ngajak KRZ p beramai2.... nak rasa syoknya konvoi.... tup2 jadi sakit hati yang hamat sangat.... mau taknya...
dekat 2 jam kami bersauna kat situ....
malam sebelumnya janji kalau kurang 100 biji kereta, konvoi sama2.... kalau lebih, ikut team sendirik.... ntahlah, ada dekat 200 bijik keta tapi masih lagi nak bersama2... Bila dah gerak tuh, lembab pulak... terkemut2... berhenti pulak kat Petronas... aku yang hangin p la beli roti... buat hilang marah, aku makan...hilang jugaklah marah....
.
Nilah antara kereta yang menyertai konvoi yang paling menyakitkan hati tu.....Sampai2 jer, terus cari geng untuk melampiaskan
rasa tak puas hati....Kendian kami p kedai makan... makan, duduk, lepak2.....
Ni gambar KRZ yang amik.... Ucapan bagai... penyampaian hadiah yang ala kadar jer.... sungguh tidak berbaloi....
.
Sebelum balik kami berhimpun untuk amik gambar.....Macam2 gaya kan? Yang ni pulak perut boyot Lan terserlah... so annoying bila tengok.... tak senonoh sungguh!
.
Tapi aku paling suka gambar ni.... hehehe...Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

wahh..gambo last itu sungguh menarik kak!!hahaha..grab!ku grab!

gedik..gedik. ;p

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog