Thursday, December 4, 2008

Hari Terakhir Di Selama....

Akhirnya, hari Sabtu tiba juga.... terpaksalah kami pulang kerana esoknya kami ada kelas persediaan peperiksaan.... kesian anak2, tak puas bermanja2.... So, kami bangun lewat kerana penat mandi-manda semalamnya tuh... bangun2 takdak sesapa pun kat umah... aik? adakah mereka ke Kelantan?... oh tidak! Mereka hanya keluar kemana pun kami tak tahu, hehehe... nampaka sangat tido mampos! Ahaks.... jadi KRZ mandikan anak2... mula2 mandikan Rafiq kat sinki sebab dia tak tahan mandi air kolah, sangat sejuk.... pastu Fatin pun sibok jugak nak mandi sinki.... mintak2lah janganlah roboh sinki tok yer....Sambil aku bersiap2 barang tu, Rafiq dengan Tok Wan.... kemudian ganti dgn Tok pulak.... Fatin pulak main ngan Tok Wan ketawa mengekek2... punya seronoknya.... kendian aku snap lagi 2, 3 keping gambar.... KRZ dah siap angkut barang.... kami bersalam2 dan terus pulang.....SELAMAT TINGGAL &JUMPA LAGI!!!!

1 comment:

Arechick Lana said...

hamboi...vest giler mandi lam sinki.akak x try ke kak??cam besh jerk...wawawa

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog