Wednesday, December 10, 2008

Mari Makan CC!!!!

Dah lama aku nak citerkan pasal ni....Apakah yang sedang aku lakukan? Kenapa aku sanggup beratur dengan penuh sabar? Baik, inilah nama kedainya... terletak di tingkat 2 OU bersebelahan dengan McD.... Apakah yang ingin kami beli di sini? Ha!....Crispy Chicken..... Apakah bendanya CC itu? Ayam Goreng Rangung bersaiz XXL.... seumpanya ayam goreng Uncle Bob tapi rasanya sangat2 sedap tau.... takde minyak pun.... istimewanya ayam ni tak dipotong dan tahap kepedasannya anda sendiri yang tentukan... harganya cuma RM6 sahaja....

4 comments:

Arechick Lana said...

dr aitu akak pomot CC ni ha..tp kak kan..kompem halal x??acik seriau skit bab2 makan kat kedai ada tulisan simpul2 cina tu..huhuhu~!

Aida Fidah said...

Konpem... we serve no PORK adalah motto mereka yer...

Arechick Lana said...

oOooo...ayam dia camno kak?huhuhu.byk cekadak sungguh diri ini.

Aida Fidah said...

Nanti jumpo akak stori jelah...meleceh nak jawab kat sini kan....

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog