Thursday, December 4, 2008

Singgah di Taiping Sentral!

Oleh sebab masih awal lagi sewaktu pulang dari BMLW tempoh hari, KRZ tak bercadang nak balik umah terus.... dia bawak kami p jalan2 kat Taiping Sentral.... sonok jugakkan, tempat baru... hehehe.. aku pon sonok gak, dapatlah membeli sedikit... hehehe.... tapi gambarnya takdak sebab tak bawak Canon kesayangan aku tuh... susah kan nak p mandi nak bawak kamera... jadi guna olympus saja... tapi bateri tak tahan sebab cuaca sejuk... sempat satu gambar je iaitu gambar sandal baruku... cantik tak? KRZ yang pilih ni.... kendian sebelum balik singah Maxis Centre untuk tanya offer yang KRZ dapat.... gambar ni guna fon kamera jer...amoi kat situ pakaikan Rafiq benda ini....tak lupa juga topi santa clause ini.. siap Rafiq buat ketawa HoHoHo lagi!!! duduk tak sampai 1/2 jam kami terus p makan kat Pelita Nasi Kandar yang baru jer bukak kat situ.... Sorilah takdak gambar yer... yang penting, nasi kami makan sampai licin... kiranya tak susahlah mamak tu nak basuh pinggan....hehehehe.....Kemudian kami pun pulang....

1 comment:

Arechick Lana said...

asal mkn nasik kandar je..licin.haih...sedap sangat ker?ni yg lapo tetiba nie...
sila la belanja!!!! ;p

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog