Friday, December 12, 2008

Flashback - Jaja belanja KFC

Alkisah kan pada hari tersebut kami telah makan dengan banyaknya di Hilton tetapi pada malam tu jugak Jaja nak belanja KFC... dia tu lapar sebenarnya... kami pon p la.... makan sorang seketul ayam....gambarnya banyak tapi sayang banyak juga yang tak cantik...kelabu asap dsb....Cuma ada sekeping ni Jaja yang tolong amik gambar.....Fatin main buai.... mesti anda hairan atau anda tak perasan pon... kenapa baju Fatin dah bertukar... sebenarnya dia berak.... jadi aku p basuh dan terus mandikan serta tukar baju....Kemudian, aku sangat kagum dengan budak ni... Hasrin yang begitu sukakan bebudak... Fatin yang tak mau turun dari buai pun nak ikut dia tau... bagus tu... ada ciri2 ayah mithali....hehe...Dan posing Fatin yang ini aku suka sangat....Macam dah dewasa kan...cepat betul anak dara aku ni membesar kan? Sampai rumah Rafiq dah tido.... aku pun snap gambar Rafiq... tup tup Fatin pulak suruh aku amik gambar dia....konon2 dia tido jugaklah...pastu suruh aku snap lagi....macam2 kau nilah Fatin.....tengoklah muka idea ni.....Sekian citer kali ini....

3 comments:

Arechick Lana said...

patin sgt comel dan fotogenik!ikot sape la yer.. *sambil tunjuk diri sendirik..muhahaha*

nbalike said...
This comment has been removed by a blog administrator.
nbalike said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog