Wednesday, December 31, 2008

FamilyDay @ Cherating-PartIII

Kami sampai ke tempat penginapan seawal jam 9.00 pagi.... Aduyai! Apa mau bikin sampai awal2... chaletnya pun hanya boleh masuk selepas jam 12....
nasib baik la chalet tu sangat berdekatan dengan pantai, dapatlah kami melepak2 di tepi pantai....
.
Gaya Rafiq dengan KRZ....Aku sebenarnya sangat mengantuk + sangat letih, jadi hanya mereka yang penuh semangat saja yang pergi ke laut.... Beramai2... kelihatan KRZ sedang berusaha menampakkan wajahnya....
Cik Fatin posing atas batu..... Gambar yang aku sangat suka melihatnya.... Penuh gaya kan? Oh! Tengah sedap2 melepak tu tetiba hujan gerimis, aku campak Rafiq dok dalam keta... Aku pun sama lepaking sambil baca novel..... Bila hujan dah berenti, aku kuar p amik gambar bujangan2 ini.... Pastuh aku tidur lagi sampai kul 11.30, Lan kata dah boleh masuk chalet...bergegas pergi..... KRZ masuk dulu, katanya sama macam kat Melaka dulu... tapi aku kata harem! Memang sama macam kat Melaka iaitu katilnya sahaja.... dan inilah pemandangan di chalet kami..... (thanks Acik!)Oh! Kenapa terasa sangat M ni? Oklah yer.... sampai berjumpa lagi...bye!!

1 comment:

Arechick Lana said...

hahaha.sangat M??sabo kak sabo.kdg2 mmg musim M melanda..musim R asik la ilang je..huhu.

slow2 ler..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog