Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, March 2, 2009

Aku dapat jumpa Sue Joshua!

Masihkah korang ingat kawan maya yang aku blog out satu masa lalu? Ya, Sue.... yang anaknya tak tahan panas tue.... hehehehe... aku dapat jumpa dia hari Ahad lepas.....
.
Sampai umah dari balik mancing, terus mandi2 siap nak kuar balik kebetulan KRZ ada nak jumpa kawan dia....
.
Kami berjanjian jumpa di Jusco Bukit Tinggi.... Sebelum tu aku balik tengok mak aku sat.... Sambil KRZ p jumpa Prop.... aku lepak2 sambil Fatin nak mintak dvd game dari adik aku..... Kendian, Sue kata dia dah kuar.... roger2 KRZ dia soh antar Apiki dulu....
.
Tup2 bila aku sampai, dia pun nak ikut.... aku seronok la sebab dia ada.... Aku ngan Sue sampai JJ Bukit Tinggi pada masa yang sama dan kebetulan yang betul parkir pun di tempat yang bersebelahan.....
.
Sue datang dengan adik ipar kesayangan, Giri....so sebab tak tau nak p mana, Sue ajak lepaking kat Starbucks saja..... Minum di situ, Sue yang belanja semuanya..... terima kasih daun keladi, lain kali belanja lagi.... hahahhaa...
.
Dulu, aku bayangkan Sue sebagai tinggi dan tegap.... Nak tau dia macam mana? Kecil molek, kiut miut! Memang ko tak percaya dia beranak tiga kalau ko jumpa dia.... Suara pun lemah lembut.... aku bayangkan dia tu suara garuk macam aku.... Hahahahaha!
.
Walau pun kami jauh berbeza, tapi aku rasa aku attached dgn dia.... tak tau kenapa.... Ok jom tengok gambor2 lain......
Fatin yang gumbira dapat gula2.... KRZ dah jadi paparazzi papa Rafiq....
Curi amik gambo aku dgn Sue dari jauh... My princess a.k.a Cik Lebam.... My heroes.... Black coffee~KRZ punya.... Giri ~ Adik ipar Sue... Sue & Rafiq....

Cerita balik ke rumah dalam the very next entry.....

Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

beliau sgt tantekk oh..kem salam eh.hihihi

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog