Tuesday, March 10, 2009

Jalan2 di One Utama Lagik...

Mungkin rakan2 pembaca dah biasa dan tau OU adalah tempat aku dan keluarga selalu menebeng! Bukannya aku galak nak bersoping bagai, tapi saja nak cuci2 mata dan menghibur hati yang lara.... So, kami jalan2 ada satu pameran alat senaman yang nie.... aku pun cuba sebab tak pernah naik.... Kelako sungguh perasaannya, lebih kelako lagi bila tengok gambar ni..... Kendian Fatin pun nak test...... Kendian, kami makan kepsi, takdak gambar sangat.... ada Fatin makan roti.... kisah waktu makan ni, ada 2 kali orang minta derma.... ker mintak sedekah? Hahahaha! KRZ berjaya merakamkan gambar gomuk aku nih..... hahahahhaha! Sekian, entry kali ini....Bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

hehehe..bergadohkah???

but akak...OH MY GOD!!!!akak naik ke benda alah senaman tu???acik cam paling x sanggup naik benda tu..nampak cam sumting..mukakakaka

ok.saya je yg dirty minded kot...hahaha

SueJoshua said...

Burokno ropenya kau naik menda alah tu!hehehe...
Teringat plak masa....kah!kah!kah!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog