Wednesday, March 18, 2009

Peminat Rafiq!

Dah beberapa kali kejadian seumpama ini berlaku... sebelum ni hanya Fatin yang dipeluk tapi kini Rafiq pun dipeluk juga... Apakah?? Oh! Kejadian berlaku waktu kami ronda2 di Parkson,
ada sorang budak ni datang sapa2 Rafiq dan terus dipeluknya....
Rafiq macam tergamam tak tau nak buat apa..... Banyak kali jugak budak tu peluk2 Rafiq tapi Rafiq hanya kaku.... Last2 baru terfikir nak lari.... Itu pun berjaya juga dipeluk! Rafiq oh Rafiq!

1 comment:

Arechick Lana said...

hehehe..dia ingat anak patung kot.comey sgt katanya.. :P

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog