Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, March 20, 2009

Makan Sate!

Kami dah gerak nak balik umah, tetiba abang aku call, kata dia nak beli sate! Tanya KRZ, dia sanggup nak pusing balik. Nasib baik kami belum lepas mana2 tol lagi. So patah balik ke umah mak aku. Lama gak tunggu. Sempat layan Time Warp kat tv dulu. Sambil berkejar2an dengan anak2 yang memunggah koleksi kad adik aku. Kemudian, masa yang ditunggu2....
sate sudah sampai....
Tak sabar ni.... Sate Haji Samuri pulak tuh.... Kecur air liur..... Nilah abang aku.... Aku boh nama dia dalam blog ni Aremso. Dah kurus dia, dulu montel jek..... Ada dia ajak KRZ main golf~ketawa aku mendengarnya..... Nak jugak KRZ belajar main golf tu tapi bukan dalam jangkamasa terdekat nilah.....
Bonda makan jambu dulu.... Kelihatan kami sedang sibuk makan2....*Baju aku itu adalah baju pinjam.....
Lepas makan ada sesi beramah mesra
antara anak2 aku sama Pak Long.... Gumbira memasing yer..... Lepas kenyang,
lepaks2 sebelum pulang bersama2
dengan abang aku.....
Tamat cerita......

1 comment:

Arechick Lana said...

best lagi ke kak satay si samuri tu?ada org kata dh kurengggg...

sib baik la acik x minat nau sate..takdela terkecur2 meleleh sampai dagu air liur.. :P

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog