Tuesday, March 24, 2009

Mawi Marah Ekin

Apa kena mengena dengan aku, aku pun tak tau! Tapi ada orang cari maklumat tu kat blog aku.... Pernahkan Mawi marah Ekin? Itu kena tanya Mawi la.... Pada aku tanya Ekin, dia kana jawab tak.....Ni aku dah buat entry bertajuk seperti di atas, maka akan lebih selalulah peminat Mawi membuka blog aku.... Apa pun terima kasih sebab sudi singgah baca kat blog aku ni.... Jumpa lagi!

1 comment:

Arechick Lana said...

wakakaka..sape la yg penyebok sgt pasal mawi gan ekin tu.busy body tol.tp kelako la plak

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog