Thursday, March 26, 2009

Header yang lawo!

Yer, first time aku berjaya ada header selawo ni.... Terima kasih untuk Acik.... Nanti akanku bayar upah untuk kamu... Tq so much..... Ada dua.... Yang pertama kaler merah.... yang kedua yang jadi header skang nih..... Oleh kerana orang Acik soh aku boh yang kaler biru, aku pun boh untuk korang! Kagum aku! Tu dia buat cincai2 katanya.... Kalau buat bersungguh2 agaknya ntah macam mana kan? Tahniah dan Tahniah!

2 comments:

Arechick Lana said...

eh..acik soh buh yg biru??mana ada la kak..

acik kata merah tu ok sikit kot..yg biru tu serabut sangat..wuwuwu...sila la tukor kalo tak suke.

yg merah tu lebih sempoui dan kool.

wah perasannya aku

Fida said...

Yelah, kamu soh pilih, tapi akak rasa macam betul apa yang kamu kata tuh....

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog