Monday, March 2, 2009

Mari Bagi Monyet Makan

Tempat : Tepi jalan tasik empangan Hulu Langat
Masa : Waktu kami singgah
Pelaku : Acik
Rakan subahat : Monyet2
Saksi2 : Sopi, Biebo, KRZ&Fatin serta aku
(Rafiq jer tak tengok: dah dodo)
Laporan : Ketika kami singgah di tepi jalan untuk menyaksikan keindahan alam, aku ternampak seorang pesalah memberi makan pada monyet dari kejauhan.... Kemudian aku pun merapatkan diri dengan pelaku untuk menyaksikan dengan lebih jelas perbuatannya.... Memang jelas, dia membaling roti pada sekumpulan monyet.... Dan saksi2nya adalah, Sopi, Biebo ....serta KRZ & Fatin..... Hehehhehehe! Mesti monyet2 tu seronok dapat roti dari awek cun.... Bye!!!

1 comment:

Arechick Lana said...

hahaha...saya adalah kawan monyet.

bkn pe..monyet tu cam muke mtk simpati je dok tepi jalan tuh..lagipon diorg jrg dpt mkn gardenia yg enak dimakan begitu saje..

kalo kasik roti high 5 ke..jenuh plak nk kena kasik jem/kaya skalik.huahuahua

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog