Sunday, March 22, 2009

Mancing ~ Part 1

Kami berjanjian untuk jumpa di Petronas yang terletak
betul2 depan Plaza Phoenix, Cheras. Sampai2 jer, depa tengah makan aiskrim....
Cepat saja Fatin mengendeng nak mengecek..... MA Sopi pulak, makan dengan pantas.... supaya kami cepat gerak....
Aku bagitau KRZ yang aku harus beli air mineral
untuk bancuh susu anak2 nanti..... beli kat 7-E saja..... Sambil aku membeli, KRZ berjaya amik gambar Rafiq
tengah bersantai kat baby car seat..... Kami sampai Sukida Resort dalam kul 11,
terus pacak khemah dan nak tau ada orang terus setup pancing..... Jangan marah yer..... hehehehe...
Kolam Sukida yang tenang penanti pemancing...... Sebab Sopi dah siap pasang pancing,
maka Biebo terpaksa siapkan bancuhan dedak..... KRZ pun penuh semangat menyiapkan pancing.... Aku yang pening dan nak muntah maka terpaksa makan dulu....
Memang ada sikit aneh dari orang lain. Aku kalau nak travel, perut tak boleh kosong....KRZ pulak sama macam Acik, nak naik bas takleh makan dulu.....Ok citer part 1 berakhir di sini.... Jap lagi akan menyusul part 2 pulak! Tunggu.............

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog