Sunday, March 22, 2009

Mancing ~ Part 4

Ini kira stage terakhir la.... aku dan Rafiq dah bangun dan p jengok depa kat Pulau Karimon tu.... Pastuh depa sepakat nak pindah ke kolam utama semula... Waktu inilah KRZ dapat sms yang paling menyakitkan hati..... Waktu ini jugalah anak2 juga macam2 perangai dan aksi..... Kerana tak tahan panas, aku ngan Acik p mandikan anak2 dulu.... bila kami kembali, jumlah ikan talapia semakin bertambah.... dan memang rezeki kami malam tu cuma ikan talapia..... Sebelum pulang, kami berganjak sedikit dari tempat tadi kerana nakkan cahaya lampu..... Gaya anak2.....Dan ini juga seorang blogger sedang amik gambar..... Kemudian, jam 8.30 kami pun gerak p restoren belanga untuk makan berger sedap..... hmmmm..... teringat2 akan rasanya.....

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog