Friday, March 20, 2009

Terpercik lumpur!

Alkisah patutnya aku teman mak aku p spital.... Tapi bila KRZ antar aku, tayar kereta telah skid sambil memercikkan lumpur pada aku.
Gambar ini sekadar gambar hiasan!
Sebenarnya lucu kejadian tu. Tapi waktu itu aku ada sikit 'hangin', maka aku marah2 la. Kalau aku buat2 ketawa, mesti boleh suruh KRZ amik gambar.... Dah aku marah2 sapa berani kacau aku lagi? Abang sulung aku puas menyabarkan aku tau! Hehehehe.... Bila dikenangkan semula, memang lucu.... Sudahnya, tak jadi teman mak, sambil nak salin baju, boleh Fatin baling buku kat Rafiq....
cedera sikit matanya....lepas salin baju....terus ajak KRZ balik.
Tapi dia bersinggahan di 7 beli dvd..... Kat kedai DVD satu masalah nak kontrol Rafiq.... sangat2 melasak....
Dah beli dvd yang berkenan, KRZ bersinggahan di D'Carbo. Aku lepak dalam keta saja. Tudung aku kotor, jadi aku tak pakai. Lama jugak dia lepak situ. Sempat jumpa Biebo yang ajak mancing. Ok gak tuh. Keboringan sudah, cuti seminggu nih.... Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

oh yes.dai ada cite pasal ni smlm.

akak,nk pi mancingkah??me no hal cuma kalo leh takyah camping la.kita gi pepagi balik malam..

sbb kalo camping cam penat sgt la.. :'(

dah la balik malam,soknya nk keje..histeria plak i di opis nanti. :P

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog