Friday, March 6, 2009

Lawatan Sosial ke Jalan Duta...

Kenapa namanya lawatan sosial?
Kerana kami tak buat apa2, p sana,
saja perabih minyak, buang masa....
Nanti akan ku ceritakan mengapa....
Dimulai dengan gambar KRZ yang
mengembangkan hidungnya khas untuk gambar nih..... tapi hidung yang dikembangkan
mana boleh sama hidung yang dah semulajadi kembang!
Apasal aku tetiba citer pasal hidung nih?
Ok back to the story....
wajahku yang kelihatan keletihan.... Sampai sana, hujan, maka haruslah aku berpayung nak mengelakkan diri dari demam kura2 atau pura2.....
Kendian KRZ beria2 bayar tiket parkir nak mengelakkan diri dari kena saman,
dan letak dalam coure kesayangannya.... Ni bangunannya, tinggi..... kan?
Sampai kat guard, aku pun berbudi bahasa bertanya
macam mana nak naik ke situ.....
memang kalau tanya korang, korang akan tanya naik lif atau tangga.....
maksud aku, aku nak tanya kat mana lif la,
sebab tempat aku nak pegi tu tingkat 7 atau 8.....
Tup2 katanya, pejabat tu dah pindah kat Putrajaya! Hampeh! Kami pulang dengan kehampaan!!!!!
Esok nak kena p lagi....
aduyai! Penat!
Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

yeayy!dah leh terjah blog akak dgn gumbiranya!!muhaha

mish u!!ayuh ke shah alam malam nie!lalalala~!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog