Wednesday, March 11, 2009

Malam Pertama Yang Besh!

Chist! Baru aku perasan tajuk entry boleh disalahertikan.... hahahha... lantak korang kalau nak salah faham, janji aku ada entry.... ha, ini sambungan entry tadi.... Malam pertama yang memang puas! Bukan apa, kali ini kami dapat masak2 dan makan2 ramai2..... Belum pukul 8, Fatin dah lena, bolehlah aku lepak2 sikit.... Wajah pemancing2.... Dapur yang membikin kontroversi!.... Ceritanya nanti yer....
Siapa ini gadis hip-hop? Siapa lagi kalau bukan Acik.... Jam lapan malam para pemancing mula menunjukkan ciri2 laparkan ikan, tapi belum dapat sebarang hasil, maka mereka makan lauk bekal yang sudah ku siapkan dari rumah.... Macam kat open house pulak, gayanya...... Awal2 lagi joran KRZ ditarik dengan kuat, sampai terbuai2 joran... Ketika sedang cuba menarik ikan, tali terputus.... dan kami keciwa..... Walau bagaimana pun tepat jam 9.45malam, MA Sopi telah mendapat hasil yang pertama sebagai pengubat duka.... Kendian, aku p melawat KRZ untuk memberi kata2 semangat..... Jam 11, kami sudah sangat mengantuk..... Adik pasang ubat nyamuk.... Rafiq tido dan akhirnya aku pon bom bayeng.... Ada lagi sambungan ni, nanti yer....Jumpa lagi ..... Bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

hahaha...tahniah berjaya menyenap muke huduhku...tak soooka!kah kah kah.

erm..neway best kan mlm tu..mkn2 dgn sukses skalik.thanks kak sbb sudi masak..pasni masak nasik beriyani gam plak eh bawak bekal.

sopi said...

tambah ngan air bandung soda pun stylo gak.....
hehehe....

tp agk memenatkan sampai jd itam pemancing2 semua.......

pasni kena ade limit skit klau pg skali lg......
ok bye.. kim slm ngan cik fatin n apiki.

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog