Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, March 11, 2009

Kepuasan Memancing!

Bersempena cuti panjang hujung minggu yang lalu, aku bersama geng2 biasa iaitu Acik sama Biebo, M.A Sopi dan juga Adik memancing di Sukida Resort.... tapi macam tak percaya pulak yang aku tak bawak kamera, sebenarnya aku sedar, tapi kemalasan nak berpatah balik, membuatkan aku membiarkan saja.... Sori yer KRZ tak dapat nak mengambil gambor ikan besar hasil pancinganmu itu.... hehehehhe.... Gambar dimulai dengan anak2.... dengan Fatin yang semangat nak pakai tudung.... hehehehe.... Berjanjian bertemu di Petronas, depan Plaza Phoenix.... pastuh bersama 2 menuju ke Sukida Resort.... Gaya bujangku baru turun keta....Mari tengok aksi2 pemancing tegar memunggah barang2 yer.... Ceritanya nanti, jenuh aku nak kena edit gambar dulu yer.... Nantikan!!!!

1 comment:

Arechick Lana said...

hehehe..tau takpe..gile byk citer nk kena update neh..terlebih modal sudahhh...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog