Thursday, March 12, 2009

Makan busat!

Malasnya nak siapkan citer kalau pending ni ek?
Semacam penyakit jer....
Huarghhh!!!! Malasnya....
kena pulak gambar2 adalah sangat tidak berkualiti.....
Curik dari blog Acik jer lah.... Aku pun pertama kali makan ikan pacu ni...
sedap juga rasanya....
Isinya pon tebal.... Sampai tak abis kami makan.....
Side oder adalah tomyam campur sama telur dadar saja.... Macam tak berapa selera pasal tadi tengahari makan beria2 kan.... Plus kami ni sebenarnya dah sangat letih, jadi lepas makan kami terus saja pulang..... Tamat!

1 comment:

Arechick Lana said...

tau takpe..kita over kenyang kot..huhu

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog