Sunday, March 22, 2009

Burger sedap di Belanga Bistro!

Dah lama aku canang2kan pada adik2 aku tu yang ada beger sedap kat situ, tapi setiap kali lalu atau singgah, tutup..... jadi kali ini ada rezeki kami....
Jom tengok wajah2 orang lapar,
hahahahahha! Sangat sedih sebab makcik bos tak nak tolong masakkan ikan talapia pancingan pemancing2..... ada orang tu mengalahkan orang mengandong tahap teringinnya.... tengok muka dia...
hampa kan.....
tapi kami oder jugak nasi.... lauk pauk macam biasa la, yang sempat aku amik gambar cuma sup tulang ni saja.... pastu kami terus pulang!!!!
Penat!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog