Wednesday, March 18, 2009

Kegembiraan Mak Su Fatin

Semalam dalam dok berkemas2 nak balik, aku nampak satu sampul besar kat grill pintu, aku pun amik tengok nama adik iparku yang bongsu, aku bagitau dia, adik dapat masuk sekolah teknik, dia tak percaya, dia kata sampul tu kakak dia punya, terus aku bukak sampul depan bonda, udahnya aku yang terlompat2 kegembiraan.... aku memang macam ni, suka kongsi kegembiraan ke kebahagiaan dengan orang lain.... orang je suka salah faham aku.... Tak percaya lagi dik? Ini ha buktinya.... Buat Adik Tila, tabahkan hati dan pegi jelah ke asrama tuh.... bukan semua orang dapat peluang macam adik.... Lagi pun bila lagi adik nak berdikari??? Asyik cium ketiak mak saja? hehehehehe! Kakak & Abang disini menyokong 100% kalau adik masuk SMT Taiping tu.... Semoga adik terus berjaya nanti yer!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog