Wednesday, March 18, 2009

Minum Petang di Taiping Lake Garden

Seronoknya anak2 kami sampai ke TLG, tengok muka Rafiq ni.... Berseri2 tersengeh2 macam la kerang wangi.....(tak mau kata anak aku busuk!) Fatin macam biasa la, berjalan dengan penuh gaya.... Kami nak menuju ke sini la... KRZ kata ada tempat makan sedap..... KRZ naik dulu pasal aku p amik gambor..... Kendian sudah amik gambar aku nengok KRZ ngan Apik lepak tepi jer.... Fatin pun beria memanjat tangga..... Kami makan laksa, rojak dan minuman adalah teh ais sama ABC.... Kata KRZ kalau jual kat KL konpem laku sebab sedap berbanding yang kami biasa makan..... Pastuh cecadangnya nak naik bot, kena tunggu minimum seploh orang, malas la pulak, naik reramai tak feel..... nak naik itu swan, takut Rafiq terjun pulak dalam tasik.... Jadi kami lepak2 kejap kat jeti pastuh terus gerak balik......
Sekian cerita balik kampung ~ tamat di sini.
Bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

dah balik damai lom kak oii??den nk bg sumting nih.

Fida said...

Dah.... sila bagi segera!

Jop mancing!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog