Wednesday, March 4, 2009

Anakku hilang??

Tajuk mesti ada drama yer....
Semalam petang aku ke sekolah kerana
ada hutang belum langsai dengan skul...
hehehehehe...
sedang aku leka buat kerja dalam bilik riso dengan Lea,
aku noticed Fatin takde.... aku panggil2 pun tak menyahut....
tanya Rafiq pun tak berjawab....
kucari2 takde....
aik? Panik sudah hatiku ini...
Apa nak dijawab sama KRZ?
Last2 aku masuk dari bilik kebilik....
nak tahu aku jumpa dia kat mana?
Dalam almari kain..... anak bertuah!
Ini kali pertama aku bawa depa berdua bersama2 g skul....
sebelum ni aku cuma bawak salah seorang saja,
biasanya bawak Fatin....
rupa2nya sikap mereka ni sama sekali berubah bila berdua!
Mereka menjadi sangat aktif!
Aiyoyo!
Abish semua nak pegang, nak sentuh....
Rafiqlah ketua antara anak2 aku tuh.... sebab dia no fear....
Tak macam Fatin, takut lipas, ulat , sabre tooth tiger dsb.....
Oklah yer....
Jumpa lagi....
Bye!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog