Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, March 17, 2009

Menghampiri lokasi!

Macam lucu pulak, aku dah nak balik, baru cerita sampai Selama siap! Hehehehe! Sabor jelah.... Sampai ke traffic light Kubu Gajah, terpaksa berhenti memberi laluan pada keretapi.... KRZ pun amik muka aku tengah driving... bukti tau! Ni ha rupa keretapi.... tengok betul2 aku malas nak boh anak panah.... Oleh kerana kami tak berhenti makan tengahari, jadi sangat lapar tau! Kedai di Selama adalah tutup pada hari minggu tau..... sangat susah yer.... Jadi makan roti canai sambil aku tengok gelagat orang.... Yang memberi aku idea.... Nanti aku beritahu.... Oleh sebab kami sampai petang, jadi takde aktiviti sangat, cuma malam tu p rumah tok KRZ..... Itu jer.... Bye!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog