Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, March 12, 2009

Memadu kasih!

Hari Selasa petang KRZ p bertugas di Kem Tekali, biasanya aku ikut beraktiviti sama tapi tidak lagi kini kerana aku terpaksa menolak segala arahan kerana sedang mengikuti kursus.... Jadi, aku gunakan peluang yang ada untuk makan sama2 dengan KRZ, sambil ditemani Fatin..... Makanan KRZ dan makanan aku...... Rafiq dodo jadi kami tinggal dalam keta saja.... Selepas nilah berlaku kejadian gunting rambut tuh..... So touching, kerana aku adalah amat jarang berjauhan dengan KRZ! Aku pasti aku akan merinduinya..... Ok...Pasni aku masukkan entry sebelum dan selepas untuk tatapan korang! Bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

mi apo tu??cam sodap!

cian akak kna tinggal..

tgk la gambo KRZ setiap masa..huihuhu

Aidafidah said...

Mee hailam cik adik oi!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog