Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, March 27, 2009

Jalan2 Kat OU....

Sebenarnya panjang lagi entry lagi2 makan crispy chicken tu.... tapi sebab nak sampaikan cepat kisah CC, maka aku potong dulu kisah2 lain.... Berikut kisahnya.... Kami kuar umah dalam kul 8 cam tuh. Tengok Rafiq, excited sudah. Jap lagi korang akan tahu sejauh mana excited mat kecik tu.... Otw ke kete, KRZ tetiba nak baca info kat papan maklumat pulak.... Pastuh kami pun gerak..... Tak sampai 5 menet dalam coure, Rafiq dah dodo.... Tadi beria macam seronot sangat nak p jalan... Alih2 kamu tido.... Fatin pulak sibuk tengok citer Barbie..... Tengah dalam perjalanan tu KRZ bagi idea nak p beli nasik kat mamak dan nak makan kat Arena.... Aku tegah beliau dan katakan kita beli nasik kat Arena saja... Dia tu bila dah lapar, macam2 terlintas.... Sampai2 terus g oder CC, sambil tunggu, aku p kedai sebelah yang menjual Milk Ice Tea yang super sedap juga.... Ianya tak manis tapi memang sangat sedap diminum.... Kalau nak cuba nama kedai tersebut adalah Heaven On Toast gitu..... Dah siap dapat CC kami terus turun ke Arena untuk makan.... Kat situlah aksi burok lantak aku dan KRZ dapat dilihat..... Anak2 yang tak faham pandang saja tingkah mak pak yang kurang waras ketawa sambil tekan2 perut! Nasi goreng daging kegemaranku..... Dan gambarku ini yang menunjukkan aku sangat lahap! Gembira sungguh KRZ dapat gelakkan aku pulak! Pas makan, barulah kami meneruskan tujuan untuk membeli pouch bag KRZ.... pilih punya pilih, dia berkenan yang ni..... Sebelum balik, Rafiq minta nak naik kapal selam nie, nasib baik anak2ku kecik jadi sekali ride boleh naik 2 orang..... Pastuh kami terus balik! Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

huh.suke benor gelok2 kat gambo buruk org kan..

anda semua berhutang dgn saya!tunggu ari pembalasan!!!hiarkhhhhhhh~!!!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog