Wednesday, June 17, 2009

Apicit

Ini adalah Rafiq dah siap bertopi keledar kononnya nak ikut KRZ g beli nasi bungkus!

Aku tak boleh masak sebab KRZ dah kemas barang dapor. Dan sesungguhnya beliau tak mau aku susah payah masak sampai dok umah baru nanti...hehehehehe!
.
Oh ya, nama Apicit tu Fatin yang panggil. Dari Rafiq - KRZ panggil RAFIQUE, pastu bunyinya jadi RAFIKI. Tu yang Patin kalau marah2kan Rafiq, bunyinya kan jadi APICIT!
Hehehehehe!
.
Aku sudah ngantuk! Mau g dodo!
Babai semua!
Jumpa lagi nanti.....
Wassalam!

3 comments:

radbrowser said...

untung dapat hubby pengasih, masak pun tak yah...syukran syukran

Arechick Lana said...

btol tuh.

bile mau pindah kak..mcm soon jek.

ryn's said...

comel nye apicit...rerase nak picit je..heheh

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog