Tuesday, June 16, 2009

Menyejukkan Badan di KFC

Selepas berpanas2 di BUCASEAL, kami bertekad nak p menyejukkan badan di KFC Extreme Park. Fatin tak mau naik dengan kami, nak dengan Acik katanya. Makanya, aku sampai terus melandingkan Apiki yang lena. Dan Acik, Fatin sama Biebo sampai dengan membawa teh o ais yang sungguh menggegar tekak untuk menyedutnya. Tengok muka Acik, sangat kasihan. Sori yer dik, sesungguhnya kami berdosa! Hehehehhe! Ada satu hidangan baru yang sangat sedap! Ntah apa namanya aku pun tak tau.... tapi memang sangat sedap la. Kami lepak2 lama2 kat situ sampai Juan & Emy pun tiba. Pabila Maghrib masing2 bertukar arah sebelum melepak lagi di Qasehhhhhh. Jam 9.30 malam, aku sudah tidak berdaya lagi lantas mengajak KRZ pulang! Penat!

2 comments:

ryn's said...

waaa..mate aku asik nampak makanan je nih...isk2..

Arechick Lana said...

kantoi tgn KRZ tgh mtk2 air..hehehe.

kiding la kak..me x kesah pon pasal teh o ais tu... :)

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog