Wednesday, June 17, 2009

Mix Persian's

Memandangkan kebelakangan ini, rakan2 kebanyakannya memasukkan entry kucing, maka aku pun nak boh satu entry kucing. Ruginya gambar2 kucing aku kat Sungai Penchala dulu satu pun takde, kalau tak boleh kuceritakan pada korang semua. T_T.... sobs, sedih teringat kucing! Ok, lupakan! Back to the story....
.
Alkisah pada suatu hari aku g makan ngan KRZ kat RSB (Restoran Sri Bestari). Selepas parkir kami pun berjalan beriringan tanpa berpegangan tangan. Tetiba aku terperasan aku jalan sorang2. Hampeh KRZ! Kamu tinggalkan aku kerana kamu nampak kucing ek???
.
Aku pun memasukkan diri ke dalam kedai haiwan yang baru dibuka tu... rupa2nya KRZ dok berkenan tengok ni....
Ngade2 bergesel2.... Kapel dia dodo yer.... Kami teringin sangat nak bela kucing,
tapi sekarang masih belum boleh lagi.
Nak tau, harganya? Mak aih!
Pengsan!
Tunggulah nanti2 yer.....
Babai!

1 comment:

ryn's said...

wah..mahal btul..kalau sakit n matik,terbang duit..aku pun teringin nak bele kucing..huhu

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog