Saturday, June 20, 2009

SETULUS KASIH AYAH

Selamat Hari Bapa aku ucapkan kepada seluruh pembaca blogku. Tak kiralah anda lelaki atau perempuan, anda seorang bapa atau ibu, tapi ucapan ini diberikan secara umum. Walau pun anda mungkin bukan seorang bapa, tetapi sekurang2nya anda mempunyai seseorang yang bernama bapa.
Tak kiralah dia masih hidup atau telah meninggalkan kita, sama ada dia bersama kita atau kita berada jauuuuuh darinya, tapi, siapalah kita tanpa insan yang bernama bapa. Kalau korang nak tau, aku sejak jadi pendidik nilah baru aku tau kewujudan Hari Bapa ni.
Sebelum tu yang aku tau Hari Ibu, Hari Guru dan Hari Pekerja saja. Banyak juga memori aku dengan arwah abah aku walau pun tak sebanyak orang lain. Cukuplah sebagai bekal dan kenang-kenangan untuk aku ceritakan pada anak2 suatu masa kelak.
Esok, KRZ ada LADAP pulak, nak ngajak dia ke pusara arwah abah la.... Doakan cuaca esok mengizinkan yer..... Lama dah tak pi ziarah.....
Sekali lagi SELAMAT HARI BAPA!
Wassalam!

1 comment:

radbrowser said...

Happy father's day KRZ. Photo setulus kasih ayah tu..best.

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog