Monday, June 22, 2009

Main Boling di Plaza Alam Sentral

Oh, selepas beransur dari McD, kami terus la ke PAS untuk bermain boling. Bakal pemain boling negara pasangan suami isteri Boy & Wida bersungguh2 mengajak malam tadinya (waktu lepak kat Ali 7). Call Acik katanya tengah cari parkir jugak, sama macam kami. Oklah tu, kami naiklah atas tingkat 4, rupanya bowlers belum sampai lagi... hehehehe... Jangan marah yer, gurauan semata2. Jadi aku ngan KRZ sempat makan kat Bowlerz Cafe.
Apiki masih mood tido lagi waktu kami naik, jadi ibu dan abah kucing,
sibuk la mempraktis diri memasing!
Aksi Fatin yang tak mamai langsungbaru bangun tido....
Inilah dia abang Boy.... Pasukan sorak! Gaya aku.... Apiki yang dipassing2 kerana
sangat susah nak mengontrol beliau! KRZ mendera Rafiq.... Dah berjaya mengikat tangan Apiki....
~Nanti Apik besar, siap ayah!
Gaya aku lagik! Last sekali, anak sapa tah ni.... Hahahaha! Main 2 game punyalah lama,
sampai satu tahap kebosanan pasal orang pakat balik....
Huhuhu.... Pasni ada entry menarik!
Nantikan tau!
Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

hehehe..muke apiki sgt kesian time kena ikat tuh..mcm rasa nk g selamatkan je..waakakaka.feeling superhero sat

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog