Wednesday, June 17, 2009

Apa yang kami makan?

Entah mengapa, aku sejak balik dari Redang, jadi macam tak berapa selera nak makan. Makan sikit dan sentiasa kenyang jer... Pastuh aku asyiklah sakit perut jer. Tanya KRZ jawabnya dia bukan Tuan Dokter, jadi aku malas nak ngadu lebey2.
.
Acik konpius aku balik makan piza boleh oder nasi goreng lagi malam tu, tapi sebenarnya aku makan sepotong jer. Yang aku balun banyak pon cuma potato berpetak tu.
.
Dan satu lagi kegemaran aku terkini adalah mee goreng! Pengsan, kalau makan nasi pun payah nak mengabiskan. Hari yang p tengok kucing tu aku cuma makan mee goreng. Tapi KRZ balun siput lala dan ikan pari cicah sambal kicap! Aku adalah takde selero. Last aku makan nasi adalah semalam, bersama ikan masin separuh dan ubi kentang juga separuh biji saja yang dimasak kurma. Mana pergi selera makan membuak2 aku???????

1 comment:

ryn's said...

ade seswatu kah?huhu..atau anda sudah mula nak diet..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog