Wednesday, June 10, 2009

Mencari Idea...

Saja jer aku, padahal tau yang KRZ jengok jugak blog aku nih. Aku publish kat sini supaya korang boleh sms aku la bagitau apa idea2 atau cadangan2 yang sesuai nak menyambut ulangtahun kelahiran KRZ bulan depan.
~Tahun lepas kek dari Holiday Villa, Subang~
~Dan KRZ jugak teruk ditepung tawar~
Cadangan hadiah juga boleh diberi yer.... korang cadang je lah.... Aku sesungguhnya kekurangan idea dan juga poket agak nipis! Ngeh ngeh ngeh.... Ntah sempat ke tidak nak buatnya, pasal kami tak sempat nak pindah pun lagik... Hehehehehe... Nak refresh memori? Klik sini yer -----> KRZ's 29th BP. Hehehehe. Aku amik dari blog Acik sebab waktu tu aku belum jadi blogger.... Sampai jumpa lagi nanti... Babai!

1 comment:

Arechick Lana said...

URM...KAROKE LA!!HEHEHE

ALAA KAK...ACIK RASA AKAK CELEB BERDUA LA DGN ROMANTIK SKALI..JIMAT ONGKOS..BTOL X?

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog