Thursday, June 4, 2009

Redang Island ~ Part VI

Pada hari terakhir untuk kami menikmati keindahan laut di Pulau Redang, pagi2 lagik kami dibawa ke Hutan Chagar. Perjalanan macam biasa naik bot.
Bot satu lagi....
Tapi tempat ni takde jeti, jadi kami bersnorkel sambil nak ke pantai....Hutan tersebut merupakan tempat pengeraman dan perlindungan penyu. Semua telur2 penyu dikutip dan dieramkan di sini. Aku dengan rabun2 tu tengok penyu. Ada gambar tapi bukan aku punya kamera. Bayangkanlah.....hehehhehehe....
Kat sinilah tempat kami terjun dan tempat kami naik. Banyak ikan yang berenang2 didalam air tuh.... Akhirnya nikmatilah pemandangan Hutan Chagar dari atas bot.....

3 comments:

ryn's said...

penyu??i loike penyu...comelnye..

rb said...

tengok dlm photo ni semua..best nye pulau redang ni

Fida said...

Memang besh sangat! Silalah pergi bersama keluarga! Tak rugi!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog