Tuesday, June 23, 2009

Kotak Barang Kemas

Jumpa lagik satu benda yang menggamit memori. KRZ dah nak buang dah, tapi aku macam sayang jer sebab tengok anak2 main macam kiut jer.... Aku adalah kurang berseni dalam bab bertukang. Jadi tak berapa kemas dan senget benget. Bekas ni sepatutnya mengeluarkan
bunyi tapi habis semua dah dicabut....Dan dibawahnya masih ada lagi namaku tertera di situ...
lamanya..... Sampai jumpa lagi nanti... bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

hehehe...saya pon penah buat ni kak.subjek kemahiran idup.lagi la failed bertukang.

sumpah buruk. tu tak termasok masa belajor menjahit skirt.senget benget okk..kain sebelah senteng.dah campak ke mana tah.haha

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog