Wednesday, June 17, 2009

Ceramah Keselamatan Kebakaran

Rupanya banyak lagi perkara yang kita rasa kita dah tahu tapi sebenarnya kita tidak tahu. Sedarlah betapa jahilnya manusia itu sekiranya berada dalam kesombongan dan tidak pernah mahu memperbaiki diri sendiri lantas terus hanyut dalam kesesatan. Intro ala-ala Ustazah kerana baru lepas kena kaunseling! Miahaha! Takde maknenyer....
.
Petang tadi diadakan LADAP 4 yang dimulai dengan Ceramah Keselamatan Kebakaran di Makmal Komputer 2. Jop berkenalan dengan penceramah ~ En. Mohamad Yusoff bin Abd Aziz dan juga GPK 1 ~ Pn. Guok Soon Leng. Mula2 beliau adalah tak berapa kelakar sehingga aku mengkelakarkan beliau dengan ketawaku yang kekononnya kelakar. Apasal ayat aku malam ni macam orang sewel? Aiyoyo! Weng sudah! Nasib baik tak kong!
.
Seterusnya adalah muka-muka
yang menumpukan perhatianlah kekononnya... Padahal mata masing2 melekat kat monitor!
:p
Hehehehehe!
Sengaja kutuk korang,
sebab tau korang baca blog aku nih....
.
Ceramah = Bosan+Mengantuk. Jadi kami kena buat sedikit latihan amali, sebab lepas ceramah ni kami kena p buat dengan bebudak yang berlongok kat foyer. Aku kena angkat Kartini dengan menggunakan 'Darling Carry'. <----Me lap u laling! Muax!Bunyinya lucu tapi memang telah diluluskan kekdah ni sebagai satu cara menyelamat mangsa kebakaran tau! Banyak lagi kekdahnyer tapi aku lupa nak tulis jadi sudah lupa la.... Hehehehehe!
.
Eh kawan2, korang tengok gambar2 saje yer,
aku sudah kepenatan la! Ada dua lagi entry pasnih aku nak p dodo!
Penat!

2 comments:

Arechick Lana said...

x tahan tgk abg baju ijo tu berlakon pengsan.terbaikk!huhu

ryn's said...

heheh...abg yg kene angkat tuh sume suke ekk..senyum ja..hahah

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog