Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 17, 2009

Goggle Berkuasa!

Bukan berkuasa macam Ultramen atau pun Power Rangers yer kawan2. Cukuplah sekadar berkuasa untuk membantu aku tidak rabun, macam tu. Ini semuanya semangat pegi ke PULAU REDANG punya pasal.
.
Memang menjadi kenangan terindah & terbaik untuk aku la.... Waktu kali pertama aku nak snorkel kat Taman Laut tu, sebenarnya aku telah dikutuk oleh seorang yang terkutuk kerana telah mengutuk aku! Miahahaha!
.
Taklah, aku gurau jer..... Kutukannya sangat tidak membina dengan mengatakan, apalah guna aku snorkel, kalau aku tak dapat lihat dengan jelas? Haruskah aku melempang beliau? Oh! Tidak! Aku kini sudah dapat bersabar....
.
Aku kini sudah berubah! Aku masih Aida yang dulu, tapi dengan semangat yang baru..... Jeng jeng jeng.... Panjangnya intro.....
.
Pada hari ISNIN yang lalu, aku telah pergi menjenguk Kak Sal, pengasuh Fatin dan Rafiq. Jadi mereka tak mau ikut aku ngan KRZ nak p jenjalan OU. AKu dating dua orang dengan KRZ ke Jusco. Jalan2 cuci mata tengok barang2.....
Pastu, sampai satu section,
kami jumpa ni.... yang siap ada power...
KRZ pun try dan katanya akan dibeli nanti....
Aku pun cuba gek tapi nampak gayanya terpaksa gunakan yang powernya 450 kerana guna yang 400 adalah kureeeng jelasss! Nanti akan dibeli yer... semangat nak snorkel kekononnya! Hehehehehe! Sampai jumpa lagi nanti.... Babai!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog