Monday, June 29, 2009

Port Dickson ~ Part 2

Ye, selepas bergambar, kami keluar untuk minum petang. Tapi meleret ke malam. Pasal tunggu kengkawan. Kami melepak di Teluk Kemang. Konvoi la kekononnya. Waktu ni tak konvoi semua kereta, sebab nak jimat kos. Aku berdua dgn KRZ, anak2 ikut Acik dan Biebo. Sebelum tuh, dah nak gerak, Abg Boy tertinggal kunci keta beliau, jadi keta aku yang masih kosong, dan bersempit2lah mereka dibelakang. Ektibiti disitu adalah makan dan makan dan makan. Dari cerah sampailah ke gelap. Yang tak tahan, Cik Patin sibuklah nak ajak p mandi. Keadaan tak mengizinkan. Bermacam tipu helah puas kami keluarkan nak mengatasi Fatin... Kami lepak lama juga di situ, tunggu ketibaan Presiden KCT, Mr. Remy. Semua dah makan, kami pun pulang untuk bersiap sebelum keluar untuk makan ikan bakar pulak! Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

hehehe..mesti cik patin bengang je.sib baik malam tu dia tido masa sampai aptmnt..kot tak melalak mtk mandi..haha

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog