Saturday, June 6, 2009

Balik Kampung KRZ

Yeahaaa!!! Walau pun masih terkejut dengan keputusan KRZ yang nak balik ke kampungnya secara tiba2, tapi aku suka jer. Sebab nama pun kampung. Miahahaha! Kampung aku adalah di Padang Jawa dan sangat dekat serta tak melambangkan ciri2 kampung. Jadi aku sangat suka dengan kampung KRZ......
~Sekadar gambar hiasan~
Kepulangan kami bukan sekadar nak balik sempena cuti sekolah, orang yang bertunang setahun ++ yang lalu akan diijabkabulkan, jadi adalah wajib kami pulang. Biar aku nak refresh memori aku dan untuk korang tau jugak, sebab aku tak publish lagi citer adik KRZ bertunang dulu. Waktu tu aku belum terlibat dalam kancah blogging nie... Kancah katanyer.... Hantam saja.... Gambar pertama dah tentulah gambar Bujang kesayangan... Adik Rafiq yang sangat chubby, itam dan comot! Kedua, gambar aku yang comot+itam jugak dengan Patin di zaman kechomelan.... Ketiga gambar bakal biras aku., sori tak nampak muka. Dia adalah glamer sangat jadi susah nak amik gambar.....Heran aku sebenarnya, lain pulak cara depa nih bertunang, kalau aku ingat2 semula la.... Biarkan!!!! Last sekali gambar mak KRZ dengan bakal besannyer.....Huahuahua! Gembiralah mak, dapat menantu dan 'besen' orang kampung! Takdelah mak risau macam menantu mak yang sorang ni, orang KEY ELL!!! Miahahahaha! Aku gurau jer. Pada sesiapa yang berkenaan jika terbaca, NO HEART FEELING OK?
.
Ni aku nak salahkan produser drama swasta sebab selalu gambarkan asal orang KL jer, SEKSI, asal orang KL jer JAHAT, asal orang KL jer kaki CLUBBING, asal orang KL jer KURANG AJAR.
.
Aku yang bukan orang KL ni pun terasa tempiasnya tau! Padahal aku lahir kat Padang Jawa, Klang (yang sekarang dah jadi Padang Jawa, Shah Alam).
.
Mula2 jer dulu payah nak ngam. Biasakla, mentua-menantu pompuan. Tapi bila aku dah beranakkan waris2 anak dia, dah tutup mulut dah. Bunyik sikit2 aku pedulik hapa! Wah! Ayat mengundang penampo KRZ! Ampun! SELAMAT HARI RAYA!<------Tetiba! Babai!

1 comment:

ryn's said...

waa..sronoknye blik kampung..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog