Tuesday, June 9, 2009

Kenduri ~ Part II

Malam tu, kekononnya kami sekeluarga nak tido bilik belakang tapi panas yang terlampau! Sampai aku merengek mintak KRZ p cari tempat sejuk! Kami bajet umah bonda penuh ngan sedara mara tapi sebenarnya takde sapa pun. Jadi kami terbungkang kat ruang tamu bawah kipas! Lega!!!!
Pagi2 lagi kami dah bangun tolong2 mana patut.
Aku tolong kupas kulit pisang, KRZ tolong2 susun kerusi meja, anak2 pulak tolong kacau!
Biasak tuh!
Kalau tak kacau bukan anak2 aku la....
Perantin cuma balik pagi tu,
terus terpa Rafiq! Abish kupas pisang,
aku tolong iron baju bonda pulak, sementara Rafiq jadi tukang pegang
kaki iron board tu,
bukan apa,
takutlah tertanggal!
Kan aku dah cakap,
kalau tak kacau bukan anak aku!
Miahahahha!
Meja pengantin yang dah siap! Lawa kan?
Gula2 yang nak diberi pun dah siap! Pastu aku paksa KRZ amik gambar aku kat pelamin....
Jadilah sekeping gambar aku kat pelamin..... Akhir sekali meja yang dah siap disusun
dan standby untuk tetamu jer.... Ada lagi citer lepas ni...
Bye!

2 comments:

ryn's said...

meriah tuh...kendurik ia pun tak meriah mcm nih..heheheh

Arechick Lana said...

NAMPAK SANGAT ACIK DAH JAUH KETINGGALAN..BERPINAR BIJIK MATA BACA ENTRY AKAK..HUHU

TP SGT MENGUJAKAN..NEXT!!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog