Tuesday, June 30, 2009

Port Dickson ~ Part 6

Pagi Ahad, Rafiq bangun dulu sebab dia tido awal..... Sengaja aku tak mandikan sebab nak p mandi kolam. Tapi sebelum apa2 susu kena bagi dulu... Puteri yang beria2 nak mandi semalamnya tuh, tak mau bangun... tapi aku salinkan baju jugak.... Pastu sebelum jam 8 kami dah ready nak kuar bilik, tengok si Sheri sedang tido mengkrekot kat ruang tamu..... Bagus, tido kat luar! Hahaha! Kendian kami terus turun. Sampai bawah, terkejut jugak tengok kolam dah penuh walau jam belum pun jam 8.... Jadi kami telepon orang yang malam tu nak mandi jugak. Tak bangun2.... Bukan apa, aku tertinggal baju mandi kat umah. Jadi KRZ sorang tak menang tangan la kan nak bawak kedua2 anak.... Nasib baik Emy jawab dan janji nak turun membantu.... Lega! Sementara tunggu Emy, KRZ bawak anak2 mengikut giliran. Lepas Fatin, Rafiq.... Sejam kat bawah, lebih kurang jam 9, Abg Jai sekeluarga sampai.... Emy pun turun jugak, jadi dia terus amik kontrak jaga Apiki....
Aku pulak jadi lifeguard! Dok memantau kat tepi kolam.
~Credit untuk Juan kerana gambar ini mendapat pujian ramai....
Pastuh, kontrak tukar, Emy jaga Cik Patin pulak, Apiki masuk kolam besar dengan KRZ dan Adik.... Yang ini Juan sama abang Jai.... Juan pun turut terjun.... gambar ini diambil sejurus sebelum KRZ dan Juan mengejar adik lantas mengakibatkan KRZ sakit kaki sampai sekarang! Kemudian Apiki sudah keras kerana sejuk, terus aku amik dan balutkan dengan towel... Patin pulak dok ngan KRZ.... Kami beredar kira2 jam 10 pagi untuk g bersarapan.....

3 comments:

ryn's said...

waaa...sgt best...aku hanye mampu tgk gambo je la...

Arechick Lana said...

gambo akak posing itu mmg terbaik.ada bakat jadik model ribena.tetiba ribena terlibat.hahah.maknanya comel la tu

rb said...

pemantau paling bergaya pernah ku lihat ~:)

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog