Saturday, June 13, 2009

Box Hunting

Bukan Fox Hunting yer kawan2 sekalian. Biasalah, nak susun barang2lah katakan. Tarikhnyer masih lagi tak konpom. Jadi takkan nak hebah2 kan.... Aku terperasan signboard ni selalu. Jadi pada suatu hari, selepas balik tengok citer Terminator, terus g cari. Lega dapat jumpa kilangnya. Sangat bersepah dan baaaaanyak kotak! Jadi kami pilih 2 jenis yang kami berkenan. Yang tinggi tu satu Rm2.00 dan Yang rendah tu RM2.50. Aku terjerit kat clark tu kenapa mahal sangat padahal kotak jer, katanya dia p amik kat kilang dan beli harga keping! Iyer sangatlah tue... Memandangkan kami memang benar2 nak guna kotak2 tersebut, kami beli jer la, gadoh2 pon last2 aku yang susah nanti.... Kami beli 8keping kotak yang berharga RM2.50. Korang darab la sendiri jumlahnya. Maka dengan penuh semangatnya kami pulang tapi belum benar2 dapat mengemas lagi.... ADUYAI!!!!! Macam lambat jer lagi nak selesai semuanya! Sampai jumpa lagi nanti. Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

mahalnya kak oiii..nape x carik kat kedai2 je..kan bole dapat free...yeke?hahaha.x kompom.rasanya la kot.

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog