Wednesday, June 17, 2009

Beli Susu Lalu Makan Pizza

Yes!!! Aku bersiaran dari makmal komputer 2 di skul.... Ada LADAP (Latihan Dalam Perkhidmatan). Yang pada aku LADAP ni hanya sesuai untuk mereka yang langsung tak keluar kemana2. Macam aku ni terlebih sudah! Hehehehe! Hari tu aku ngan KRZ g beli susu anak2. Biasalah kat Tesco. Sebelum balik tu singgahan di Pizza Hut. Sedapnya sekali sekala makan piza. Fatin pun memang suka makan. Tengok dia makan breadstix tu sampai KRZ tambah oder la untuk puteri kesayangan tue......... Pizza baru nyer, kaya dengan udang..... Lepas makan nak ke Shah Alam pulak.... Bersalin2 pakaian anak2 di Kota Damansara kami terus ke Shah Alam untuk beretemu rakan2 lepak. Malam tu ada Emy sama Acik. Ryn takde pasal melayan OT yang datang dari kampung! So, maybe next time aku tepek gambarmu wahai Cik Ryn..... Hehehehehe... Sampai jumpa lagi nanti... Babai!

3 comments:

Arechick Lana said...

dah makan pizza..eh,malam tu bukan ada order nasik goreng ker???

kompius jap. :P

ryn's said...

memula nak komen,sedapnye pizza...heheh
org tuaku dtg dgn mengejut..meka kata nak dtg jumaat tetapi khamis petang sudah terjonggol di depan umahku..huhu..yay

Emy said...

tetiba rs aku adalah ayu mlm tue.. muahahaha..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog