Thursday, June 4, 2009

Redang Island ~ Part IV

Ahad petang kami di Pulau Redang bermula dengan perasaan seperti pendatang dan mungkin juga kambing...
mbekkkkk!!!!!
Nak tau kenapa?
Skrol bawah......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tara.......Hehehehehe!
Pengalaman pertama jugak nih....
Lori lagi satu lagi dahsyat,
memuatkan hampir 40 org tau! Ngeri2....
Pagar lori adalah saangat tidak tegap
dan merisaukan sungguh sekiranya
dalam terhuyung hayang tu tercabut pagarnya....
Maka aku telah membayangkan kami akan tergolek2
sebijik macam bola....
Tapi bab bergambar, semua pun ok saja...
Takut pun tetiba jadi berani..... hehehehhe!
Destinasi Cinta kami petang tersebut adalah Teluk Dalam, Pulau Redang. Khabar yang diberi kawan2 pantainya sangat putih, jadi aku adalah tidak sabar yer..... Sampai2 memang pantainya sangat cantik, tapi aku sempat ngambik gambar ni.... unik tumbuhan ni.... Sementara menunggu lori lagik satu aku berlari2 mak ke pantai nan indah sambil paksa kawan2 jadi photographer..... Yeah! Boleh tak tau nak bergaya macam mana, hantam sajalah! Waktu kat situ aku asyik terkenang cerita Kaho Na Pyar Hai tue, tak tau nape..... (Mujur KRZ takde sekali kalau tak maunyer ada video klip versi aku ngan KRZ pulak kat situ!) Sebab dah abis gaye buat aksi ni pulak,
photographer tak puas hati kata senget,
pastuh dia amik lagi sekali...... Pastuh aku pun letak kakiku supaya mencecah gigi-gigi air.... nasib baik tak digigit...
hehehhehe...
Sambil tu nampak satu kapel berkanu dari jauh..... Teringin gak nak buat aktiviti nih,
tapi memandangkan aku tak pandai berenang,
baik aku lupakan saja.... hahahaha...
Dan kemudian kembali ke bebudak yang sibuk pakai sunblock <----- pada aku tak berkesan!
Dan akhirnya lori satu lagi pong tiba.
Dan bermula aktiviti snorkel sekali lagi. Kali ni aku kena bawak 2 budak g snorkel. Kat sini tak banyak coral dan ikan. Cuma pantai saja yang super cantik untuk info anda semua. Seramai 25 org jurulatih kena pulang awal kerana kami ada projek mega! Dalam entry seterusnya ya! Babai!

2 comments:

Arechick Lana said...

lawo giler tempatnya kak..kagum sebentar...tp kenapa gambo perlu dimulakan dgn kambing??haha

ryn's said...

isk...nape dimuatkan selori manusia tuh..bahayer ooo...kalau accident,sume tergolek dok..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog