Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, June 22, 2009

Mesyuarat Reunion

Tulah sebenarnya ada mesyuarat jam 2 petang. Bertempat di McD Seksyen 3 Shah Alam. Aku sampai lewat sikit, dalam 15 minit gitu. Nasib baik tak dimarahi rakan2 gitu. Mula2 hanya ada 3 orang jer geng pompuan,
yang laki ramai.... Rupa2nya ada yang sembunyi kat dalam McD tu.... Bincang2 sikit, Linda kata ada dua kali meeting lagi pasnih.... Dia minta aku tolong promosi, tu yang aku publish dalam entry tadi. Menjelang kul 4, kawan aku Fiza tetiba kata otw nak jumpa aku, sedangkan aku dah berjanjian nak membaling bola boling di Plaza Alam Sentral (PAS-bak kata Acik). Minta maaflah Za, tak sempat tunggu ko, sebab bimbang nanti rakan2 menunggu. Belum rezeki lagi untuk kita jumpa agaknya. Jumpa lagi nanti... Bye!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog