Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, January 6, 2009

Peristiwa Berdarah di Geng's Corner

Biarlah aku masukkan di sini cerita ini sebagai peringatan kepada semua ahli KCT dan yang menumpang seperti kami NurWani KCT...
.
Pada malam sehari selepas pulang dari Cherating, kami semua pergi makan di situ tetapi dikejutkan oleh panggilan dari Acai yang mengatakan outstanding bill sejumlah RM50++. Terkejutnya kami, lantas terus ke kaunter meminta penjelasan..
.
Rupa2nya ada bebudak kelab lain datang makan di meja KCT dan lupa pula nak membayar pada malam kami bertolak ke Cherating.... outstanding RM50++ tu memanglah sebab aku, Acik, Adik dan ada beberapa orang lagi belum bayar.... bila kami bayar, jumlah tu semakin berkurangan.....
Nilah gambar keratan resit yang bos Upin tinggal untuk Acai... biar aku translate untuk korang
"Cai, pls manage Keikar tables. K. Jue noticed lately banyak unsettled bill as per attached. We counter Honda bills very well but I think Keikar Team, kita kena manage juga but very discretely sbb x nak offend diaorg pulak. Pls monitor their bills sbb k.Jue rasa ada 2-3 org juga yang biasa x settle unless kita x reverse betul dr system."
.
Memang bunyinya macam nak jaga hati kami, tapi cara Acai adalah agak over pada malam itu.... kami belum nak pulang lagi, jadi tentulah ada baki tertunggak... yang lebih membuat kami tersinggung kerana seperti selama ini kami bukan melepak di kedai mereka dari orang tak tau sampai sekarang nih... Tak perlu cerita apa yang kami buat tapi cukuplah aku aku kata Bunga2 Cinta dah jadi Bunga Taik Ayam! Mula2 je orang suka, lama2 orang dah naik menyampah! Nasib baik bebudak yang dah tahu cerita terus bawa diri dan no more lepaking there. We just lalu and kalau boleh sesaje nak reverse as if we want to drop by... but sorry.... No way man!

1 comment:

Arechick Lana said...

hahaha..tak agak2..detail siap kasik!huahauhua

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog