Tuesday, September 2, 2008

31 Ogos di tepi Jalan Damansara....

Alkisah kami tak sempat nak menyambut Merdeka di Taman Metropolitan kerana 1. Hujan, 2. Kami terpaksa bersesak dibawah khemah:tak selesa:sangat panas, 3.Anak2ku lapor susu.... maka lebih kurang jan 10.30 malam, kami pun meninggalkan tempat tersebut dengan berat hati.... keluar dari taman tu, KRZ terus masuk jaluran, katanya nak pegi Sepang tengok Merdeka Millenium Endurance Race.... tapi macam jauh jer.... lagi pun takder kengkawan kat sana nanti mesti tak best..... Maka kami pun berhenti di stesen Petronas untuk mendapatkan bekalan air mineral.... ada banyak kenderaan yang berhenti disitu, aku tanya KRZ kenapa mereka berhenti beramai2 disitu, jawab KRZ nanti ada tayangan bunga api depan Mutiara Damansara, nampak dari tepi jalan tue... aku pun ajak KRZ tunggu... sementara tu sempat aku bentang tikar dan......
Cik Fatin pun bukak kerusi pengarah dia la..... KRZ dalam keta, Rafiq pula dodo..... jadi aku ngan Fatin 2 beranak je yang dok kat luar..... Inilah hasil penantian kami.... berbaloi kan?.... Kemudian, KRZ menuju ke Shah Alam jumpa geng.... gambor dari dalam keta jer.... pastuh aku dah tak larat nak tangkap gambor lagi.... ok...babai!!! Last but not least...just wanna wish you all SELAMAT MENYAMBUT ULANGTAHUN KEMERDEKAAN KE 51.....

1 comment:

Arechick Lana said...

takpe2..gambo kt upin,i tepekkan nanti!hehehe

epi medeka kak!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog